Hé, heb je hulp nodig?

Deze FAQ geeft je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze klantenservice, levering, betaling, etc.



Neem contact met ons op

Als je het antwoord dat je nodig hebt kan vinden, neem dan op de volgende manieren contact op met onze klantenservice

Email: klantenservice@dermaland.nl
Telefon: +31(0)30 22 71 063 | Maandag tot Vrijdag 8:30-17:00

Active Ants (DermaLand Desk) • Zeelandhaven 8 • 3433 PL • Nieuwegein



Dermalogica Productvragen

Als je specifieke vragen hebt over de producten en gebruik van Dermalogica die je niet in de productbeschrijving op de webshop kunt vinden, stuur dan rechtstreeks een e-mail naar onze Dermalogica-specialist. dermalogica@dermaland.nl 

 



Bestelling/Order

Als je een product of producten wilt kopen, zijn er enkele eenvoudige stappen die je moet doorlopen.

1. Zoek het product dat je wilt kopen en klik op Toevoegen aan winkelwagen. Het product verschijnt nu in een nieuw venster waar je kan zien dat je het aan je winkelwagen hebt toegevoegd. Je kan alle gewenste producten toevoegen en vervolgens op het winkelwagen klikken of naar de kassa in de rechterbovenhoek gaan wanneer je klaar bent met winkelen.

Als je een van de artikelen in de winkelwagen niet meer wilt kopen, kan je dit product uit je winkelwagen halen voordat je gaat betalen, op dezelfde manier als je producten kunt toevoegen als je iets bent vergeten.

Wanneer alle producten die je nodig hebt in de winkelwagen verschijnen, klik je op afrekenen.

2. Voer uw persoonlijke gegevens in

Hier moet je je e-mailadres, mobiele nummer, voor- en achternaam, adres, postcode en plaats invoeren. Nadat je gecontroleerd hebt of de ingevoerde informatie correct is, klik je op Doorgaan om te betalen.

3. Veilig betalen

Hier moet je kiezen welke betalingsmethode je wilt gebruiken en de betalingsgegevens invoeren waarnaar je gevraagd wordt. Klik dan op nu betalen.

4. Bestelling geplaatst

Je bestelling is nu doorgestuurd in ons systeem en je ontvangt een orderbevestiging op het e-mailadres dat je hebt ingevoerd.

Nadat je j bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons direct een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen?

Als je geen orderbevestiging ontvangt, heb je mogelijk een onjuist e-mailadres ingevoerd. Het komt ook voor dat de orderbevestiging in de spam/ongevraagde mailbox belandt, dus check daar altijd eerst voordat je contact opneemt met de klantenservice.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, zullen wij er alles aan doen om deze bestelling te verwerken en zo snel mogelijk naar je toe te sturen, daarom is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Als je het artikel niet wilt ontvangen, moet je het artikel na ontvangst retourneren als je je geld terug wilt.

Betaling

Wanneer je op DermaLand.nl winkelt, kan je de volgende betaalmethodes gebruiken:

  • Visa/MasterCard
  • IDeal

Betalen met contant geld of cheque is helaas niet mogelijk.

Er worden geen kosten in rekening gebracht voor betaling op DermaLand.nl.

Jouw betalingsveiligheid is belangrijk, daarom gebruiken we het zeer veilige Nederlandse betalingssysteem Mollie om je veiligheid te garanderen. 

Jouw kredietgegevens worden beschermd en gecodeerd wanneer ze voor verwerking worden verzonden bij de Mollies Payment Gateway. Dit betekent dat alle kredietinformatie via de Mollies Payment Gateway wordt ingevoerd. Wij worden dus niet op de hoogte gesteld van de informatie die je invoert, maar alleen of de transactie goedgekeurd is of niet. Daarom kunnen we nooit, meer van je creditcard opnemen dan je goedgekeurd hebt.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer. Onze animatie laat u snel zien hoe iDEAL precies werkt.

Lees meer over ideal.

Verzending en bezorging

Thuisbezorgen en afhaalpunten

Als je een aankoop doet op DermaLand.nl, kun je ervoor kiezen om je aankoop bij je thuis te laten bezorgen of afhaalpunten of om het persoonlijk bij ons op te halen. In de regel wordt je pakket binnen Nederland en België bezorgd via DHL en PostNL. Andere vervoerders waar wij mee samenwerken zijn UPS, GLS, DPD en Fedex.

Ophalen

Als je ervoor kiest om je aankoop op te halen, zorgen wij dat het pakket 4 uur na bestelling voor je klaar ligt. Je kunt het op werkdagen van 08:00 tot 22:00 ophalen op het volgende adres:

Active Ants (DermaLand balie)
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Er zijn geen extra kosten voor het ophalen van je bestelling aan de DermaLand balie.

Bij aankoop vanaf € 50, - is verzending gratis.

Bij aankoop onder € 50, - worden bezorgkosten van € 3.95 in rekening gebracht.

Het kan voorkomen dat we campagnes uitvoeren waarbij we bij alle aankopen gratis verzending aanbieden. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om alle informatie over onze toekomstige campagnes te krijgen.

Als je op werkdagen voor 22.00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst op DermaLand.nl, ontvang je een e-mail met Track & Trace nummer, zodat je kunt zien hoever je pakket is.

In Nederland en België ontvang je een briefje in brievenbus waarin staat dat er een nieuwe poging wordt gedaan om het pakket af te leveren. Anders wordt er een brief achtergelaten dat het pakket bij de buren is afgeleverd.

Ja. Wanneer je je goederen online bestelt, heb je de mogelijkheid om een ​​ander verzendadres te kiezen voordat je voor je bestelling betaalt.

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om pakketten op specifieke data te verzenden. Na verzending van je bestelling vindt de levering doorgaans binnen 1-2 werkdagen plaats. De goederen worden doorgaans geleverd in de periode tussen kl. 9 en 17.

Pakketten die niet binnen 14 dagen worden opgehaald, worden geretourneerd naar DermaLand.nl. Voor niet-afgehaalde pakketten rekenen wij administratiekosten van € 10, ter behandeling, administratiekosten, verpakking en retour naar ons magazijn.

Helaas is het op dit moment geen optie om pakketten buiten de grenzen van Nederland en België te laten bezorgen.

Annulering, retour en klachten

LET OP: Het is niet mogelijk om een artikel te retourneren zonder eerst contact met ons op te nemen.

Volgens de wet heb je altijd een herroepingsrecht van 14 dagen bij aankoop van goederen wanneer je bij DermaLand.nl winkelt.

De opzegtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u je artikel/artikelen hebt ontvangen.

Je moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat je je aankoop wilt annuleren. De melding moet via e-mail worden gedaan op het e-mailadres klantenservice@dermaland.nl. In je bericht moet je ons duidelijk maken dat je je herroepingsrecht wilt uitoefenen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken

Om onze klanten van hulp te zijn sturen we alle bestellingen met en retourlabel, deze komt samen met je afleveringsbon. We raden het aan om de retourlabel te gebruiken om vertragingen en problemen bij het verwerken van je retourzending te voorkomen. 

Je betaalt voor verpakking en verzending voor het retourneren van een artikel aan ons. Het artikel moet veilig worden verpakt, zodat er tijdens verzending geen schade aan het artikel of de verpakking is. Als het artikel bij ontvangst beschadigd is, wordt het bedrag in mindering gebracht.

Je kan een zending niet simpelweg weigeren te ontvangen zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

Stuur een kopie van je orderbevestiging samen met je bestelling terug. Anders is er een kans dat je vertraging krijgt in de verwerking van je retourverzending.

Bij retour verzendingen ben je ervoor verantwoordelijk dat het artikel goed verpakt is.

Je draagt het risico van het artikel vanaf het moment van levering van het artikel. 

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken

Wie draagt de kosten?

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je een e-mail van ons. Je ontvangt binnen 2 weken daarna geld op je rekening voor de geretourneerde bestelling minus verzending, tenzij de bestelling gratis werd afgeleverd.

Zodra wij je artikel, storten wij het bedrag aan je terug. Het bedrag wordt teruggestort op de kaart/betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te betalen. Als je verzendingskosten hebt betaald bij je bestelling, wordt dit bedrag niet terugbetaald. 

Helaas is het niet mogelijk om een ​​artikel te ruilen. Wat je kan doen is uw gehele bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Je moet opnieuw verzendkosten betalen voor je nieuwe bestelling. 

We doen natuurlijk ons ​​best om altijd de juiste goederen te verzenden, maar als er fouten of gebreken zijn in de levering, of producten die beschadigd zijn, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op via klantenservice@dermamaland.dk of op telefoonnummer +31(0)30 22 71 063.

Wanneer u items terugstuurt naar DermaLand.nl, moet u het volgende adres gebruiken:

Active Ants (DermaLand)
Zeelandhaven 8
3433 PL Nieuwegein

Als je een klacht hebt over je aankoop, neem dan contact op met klantenservice@dermaland.nl

Als het ons niet lukt om een ​​oplossing te vinden, kan je gebruikmaken van het online klachtenportaal van de Europese Commissie.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wijnemen vrijwillig deel aan eengeschillenbeslechtingsprocedure.

Veiligheid en Privacybeleid

Wanneer je bij DermaLand.nl winkelt, garanderen we altijd een veilige betaling, via onze partner Mollie.

Daarnaast gebruiken we de e-commercesoftware van Shopify voor onze webshop.

Shopify is een gehoste SAAS-service die door meer dan 600.000 webwinkels wereldwijd wordt gebruikt en daarom de leider in onze branche. Shopify is 5 jaar op rij uitgeroepen tot het beste e-commerceplatform van het jaar,

Ons privacybeleid kan je hier lezen

Onze voorwaarden kan je hier lezen

Wat is een cookie?

Een cookie is een term voor het feit dat het gedrag van een gebruiker op een netwerk wordt geregistreerd bij de gebruiker zelf (op de harde schijf van de gebruiker). Op deze manier kan de gebruiker bijvoorbeeld bij een volgend bezoek op een website worden herkend. Persoonlijk gevoelige informatie wordt niet opgeslagen in een cookie, maar eerder informatie over het gedrag van de gebruiker op een website.

Je kan hier meer lezen over ons gebruik van cookies

Klantenservice telefoon

+31(0)30 22 71 063 | Maan-Vrij 8:30-17:00

Klantenservice Email 


Active Ants (DermaLand Desk) • Zeelandhaven 8 • 3433 PL • Nieuwegein