(Bijgewerkt op 10 juli 2020)

Bestellen

U kunt uw artikelen bestellen bij DermaLand.nl. Alle prijzen op de website zijn vermeld inclusief BTW (21%) en alle andere belastingen. Alle prijzen kunnen regelmatig worden bijgewerkt en er zullen soms promoties zijn.

Wij verzenden alleen goederen naar Nederland en België. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden. Andere bestellingen zijn onderhevig aan bezorgkosten van € 3.95.

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een orderbevestiging per mail. Het is niet mogelijk om een ​​aankoop te doen zonder uw e-mailadres op te geven, aangezien het een vereiste is dat de bestelling elektronisch wordt bevestigd. Je orderbevestiging is NIET uw garantiecertificaat of je factuur, je ontvangt deze samen met je goederen wanneer ze bij jou afgeleverd worden.

Betaling

Wanneer je op DermaLand.nl winkelt, kan je de volgende betaalmethodes gebruiken:

  • Visa/MasterCard
  • IDeal

Betalen met contant geld of cheque is helaas niet mogelijk.

Er worden geen kosten in rekening gebracht voor betaling op DermaLand.nl.

Jouw betalingsveiligheid is belangrijk, daarom gebruiken we het zeer veilige Nederlandse betalingssysteem Mollie om je veiligheid te garanderen. 

Jouw kredietgegevens worden beschermd en gecodeerd wanneer ze voor verwerking worden verzonden bij de Mollies Payment Gateway. Dit betekent dat alle kredietinformatie via de Mollies Payment Gateway wordt ingevoerd. Wij worden dus niet op de hoogte gesteld van de informatie die je invoert, maar alleen of de transactie goedgekeurd is of niet. Daarom kunnen we nooit, meer van je creditcard opnemen dan je goedgekeurd hebt.

Levering

Als je op werkdagen voor 22.00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

In de regel wordt je pakket binnen Nederland en België bezorgd via DHL en PostNL. Andere vervoerders waar wij mee samenwerken zijn UPS, GLS, DPD en Fedex.

Controleer het item bij ontvangst. Als de verpakking en/of inhoud beschadigd is, moet je dit direct melden. Als je het pakket hebt geopend en een beschadiging hebt ontdekt, stuur het artikel dan naar ons terug.

Restituties en herroepingsrecht

Volgens de wet heb je altijd een herroepingsrecht van 14 dagen bij aankoop van goederen wanneer je bij DermaLand.nl winkelt.

De opzegtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u je artikel/artikelen hebt ontvangen.

Je moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat je je aankoop wilt annuleren. De melding moet via e-mail worden gedaan op het e-mailadres klantenservice@dermaland.nl. In je bericht moet je ons duidelijk maken dat je je herroepingsrecht wilt uitoefenen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken

Je betaalt voor verpakking en verzending voor het retourneren van een artikel aan ons. Het artikel moet veilig worden verpakt, zodat er tijdens verzending geen schade aan het artikel of de verpakking is. Als het artikel bij ontvangst beschadigd is, wordt het bedrag in mindering gebracht.

Je kan een zending niet simpelweg weigeren te ontvangen zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

Retourneren

Je moet je bestelling zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je je aankoop wil annuleren, aan ons retourneren. De directe kosten van het terugzenden van het artikel zijn voor jou rekening.

Bij retourzending ben je ervoor verantwoordelijk dat het artikel goed wordt verpakt.

Je draagt ​​het risico van het artikel vanaf het moment van levering van het artikel. 

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Als je een aankoop niet meer wil, krijg je uiteraard het bedrag dat je aan ons heeft betaald terug. Bij een bijzondere waardevermindering waarvoor je aansprakelijk bent, wordt dit aankoopbedrag in mindering gebracht.

Als je gebruik maak van je herroepingsrecht, zullen we alle van de door jou ontvangen betalingen terugbetalen, behalve mogelijke verzendkosten. We zullen een dergelijke terugbetaling uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel dat je gebruikte voor de oorspronkelijke transactie, tenzij je uitdrukkelijk anders hebt overeengekomen.

We houden de terugbetaling in tot we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

Als je een aankoop niet met wil, klik hier:

Wat moet ik terugsturen?

Je moet een kopie van de orderbevestiging bijvoegen.

Als er iets mis is met het artikel (garantie)

Wanneer je bij DermaLand.nl winkelt, heb je natuurlijk 24 maanden het recht om een ​​klacht in te dienen. Dit betekent dat je in principe het artikel kunt laten repareren, omruilen, het geld terug kunt krijgen of een prijsverlaging, afhankelijk van de specifieke situatie.

Het is natuurlijk een vereiste dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het defect niet is ontstaan ​​als gevolg van onjuist gebruik van het product of andere schadelijk gedrag.

Hoe snel moet ik mijn klacht indienen?

Je moet binnen een "redelijke termijn" een klacht indienen nadat je het defect in uw artikel heeft ontdekt. Als je binnen twee maanden nadat het defect is ontdekt een klacht indient, komt de klacht tijdig.

Indien de klacht gegrond is, betalen wij uiteraard uw verzendkosten terug.

Meer over klachten lees je hier

Klachten

Als je een klacht hebt over je aankoop, neem dan contact op met klantenservice@dermaland.nl

Als het ons niet lukt om een ​​oplossing te vinden, kan je gebruikmaken van het online klachtenportaal van de Europese Commissie.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wijnemen vrijwillig deel aan eengeschillenbeslechtingsprocedure.

We hebben de volgende informatie nodig wanneer je het artikel naar ons opstuurt

Geef bij het retourneren van het artikel zo gedetailleerd mogelijk aan wat het probleem is.

Notitie! We accepteren geen pakketten die per post zijn verzonden zonder rembours of iets dergelijks.

Vergeet niet dat het artikel altijd in de juiste verpakking moet worden teruggestuurd, en vergeet niet om een ​​ontvangstbewijs voor verzending, zodat we je verzendkosten kunnen terugbetalen.

Wat doen we met uw persoonlijke gegevens (privacybeleid)

Om goederen bij ons te kunnen kopen, hebben we de volgende informatie nodig:

Naam:
Adres:
Telefoonnummer:
Email adres:

We maken de registratie van uw persoonlijke gegevens met het doel het artikel aan je te kunnen leveren.

De persoonlijke informatie wordt geregistreerd bij Lumify Partners NL ApS en wordt gedurende vijf jaar bewaard, waarna de informatie wordt verwijderd.

Wanneer persoonlijke informatie wordt verzameld via onze website, zorgen we ervoor dat dit altijd gebeurt met jouw uitdrukkelijke toestemming, zodat je precies weet welke informatie verzameld wordt en waarom.

  • We slaan klantgegevens niet versleuteld op.
  • We verzenden geen klantgegevens versleuteld.
  • Uw naam, e-mailadres en ordernummer worden doorgegeven aan de consumentenmeldingssite Trustpilot, om één vervolgmail te sturen, zodat u uw aankoopervaring bij ons kunt beoordelen.

Je kan hier meer over het privacybeleid lezen

Cookies

Wat is een cookie?

Een cookie is een term voor het feit dat het gedrag van een gebruiker op een netwerk wordt geregistreerd bij de gebruiker zelf (op de harde schijf van de gebruiker). Op deze manier kan de gebruiker bijvoorbeeld bij een volgend bezoek op een website worden herkend. Persoonlijk gevoelige informatie wordt niet opgeslagen in een cookie, maar eerder informatie over het gedrag van de gebruiker op een website.

Je kan hier meer lezen over ons gebruik van cookies.

Algemene Informatie

DermaLand.nl wordt beheerd door en is eigendom van Lumify Partners NL ApS

CVR. Nr: 41359153 
E-mailadresse: info@lumifypartners.dk
Adresse: Søndervang 15, 6000 Kolding