Kan ik achteraf betalen?

Dit is alleen mogelijk als je gebruik maakt van een creditcard als betaalmethode. Dan wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd.

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We kunnen je het snelste helpen in onze winkels. Als je langs komt met het artikel en de aankoopbon (of het bijbehorende bankafschrift of ordernummer), dan bekijken we ter plekke wat er mis gaat en bieden we jou een passende oplossing.

Voor de volgende merken hebben wij andere afspraken gemaakt. Je hoeft dan niet naar één van onze winkels:

Dyson
Heb je een vraag of een klacht over jouw Dyson aankoop? Bel dan met 0800 020 6203 (gratis) of stuur een e-mail naar help@dyson.nl. Openingstijden van de helpdesk zijn maandag t/m vrijdag: 8.00 - 20.00 uur en zaterdag: 9.00 - 14.00 uur. Vergeet niet jouw aankoopbewijs mee te sturen.

Illy
Vragen en/of klachten over jouw Illy aankoop kun je stellen via 0800 235 4559. Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@illy.com. Je kunt jouw aankoopbewijs dan mee sturen.

José Eber
Als je een klacht hebt over jouw José Eber artikel kun je contact opnemen met cs@buzzretail.co.uk. Je kunt hen dan een Engelse e-mail sturen waarin je de klacht omschrijft. Zij hebben ook een foto van het aankoopbewijs nodig.

JURA
Jouw JURA aankopen kun je laten beoordelen en repareren door JURA. JURA is bereikbaar via 079 363 1502.

KitchenAid
Jouw KitchenAid aankoop wordt bij je opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht door KitchenAid. Je kunt jouw artikel aanmelden via deze pagina (dit kan ook vanuit Nederland).

Nespresso
Vertoont jouw Magimix Nespresso apparaat of een KitchenAid Nespresso apparaat gebreken? Nespresso helpt je hier graag bij. Je kunt Nespresso bereiken via 0800 022 2320.

Samsung
Heb je een vraag over je smartwatch? In veel gevallen kun je het antwoord gemakkelijk vinden op de website van Samsung. Voor reparatie kun je langs bij een Samsung Service Center. Samsung heeft ook een ophaalservice.

Smeg
Vragen en of klachten over Smeg artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina.

Sonos
Vragen en of klachten over Sonos artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina. Of bellen met.

Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of woon je erg ver weg? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

In onze winkels
Je kunt jouw winkelaankopen en bestellingen in ál onze winkels retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug op dezelfde manier als de betaling. Het aankoopbedrag staat altijd binnen twee werkdagen op jouw bankrekening.

Heb je jouw winkelaankoop deels met een Cadeaucard of FashionCheque, VVV Cadeaukaart, Nationale Boekenbon of YourGift-card betaald? Dan ontvang je een nieuwe cadeaucard van de Bijenkorf met dat deel van de aankoopprijs.

Soms krijg je aan de kassa in onze winkels een papieren tegoedbon bij een retournering. Deze kun je bij onze Klantenservicebalie inwisselen voor geld, óf verzilveren bij een volgende aankoop!

Diamond Point aankopen kun je retourneren in ruil voor een tegoedbon. Deze kun je uitsluitend besteden bij Diamond Point of Diamond Point in de Bijenkorf.

Per post
Stuur je jouw bestelling per post aan ons terug? Dan krijg je het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Heb je betaald met een Cadeaucard? Dan krijg je van ons een nieuwe Cadeaucard per e-mail. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen na het versturen van het pakket retour. Artikelen die je in onze winkels hebt gekocht, kun je niet per post aan ons retourneren.

Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat is verkeerd. Kan ik alsnog korting krijgen?

Jazeker, je kunt het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht. Dit kan ter plekke in onze winkels. Als het om een bestelling gaat, kun je deze kosteloos retourneren met het retourformulier. Zodra wij het pakket hebben ontvangen in ons magazijn storten wij het aankoopbedrag terug. Je kunt daarna de juiste maat bestellen.

Neem hiervoor gerust contact op met onze Klantenservice. Wij verrekenen dan graag het prijsverschil.